Rekrutacja do Szkoły Podstawowej dla Dorosłych
I. Rekrutacja obejmuje:
a. absolwentów sześcioletniej szkoły podstawowej, którzy ukończyli 16 lat,
b. osoby, które ukończyły klasę VI lub VII ośmioletniej szkoły podstawowej,
c. osoby, które nie ukończyły I klasy gimnazjum,
d. uczestników Ochotniczego Hufca Pracy (osoby, które najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć dydaktyczno-wychowawczych ukończyły 15 lat).
II. Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o przyjęcie do szkoły.
2. Świadectwo ukończenia sześcioletniej szkoły podstawowej lub klasy programowo najwyższej gimnazjum.
3.Dokument potwierdzający tożsamość.
4. Zdjęcia legitymacyjne – 2 sztuki (podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem).
5. Pisemna zgoda rodzica lub opiekuna prawnego na podjęcie nauki w Szkole Podstawowej dla Dorosłych (dotyczy kandydata niepełnoletniego).
6. Pisemna zgoda dyrektora szkoły rejonowej na kontynuowanie nauki w Szkole Podstawowej dla Dorosłych (dotyczy kandydata niepełnoletniego).
7. Opinia z poradni psychologiczno-pedagogicznej (dotyczy kandydata niepełnoletniego).